zaterdag 7 juli 2012

De eerste verjaardag van mijn blog!

Gisterenavond besefte ik ineens dat het net 1 jaar geleden was dat ik mijn blog begon.

Toch wel speciaal zo'n eerste verjaardag, die verdient wel een apart berichtje, niet?


Ik vond het bloggen het afgelopen jaar heel erg leuk en doe nog zeker een tijdje verder!


Dank je wel aan al mijn lezers die regelmatig op mijn site een kijkje komen nemen en bedankt voor alle leuke reacties die jullie bij mijn posts achterlaten, ik waardeer jullie steun heel erg!

Groetjes,
Marian

23 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd en nog vele jaren! Ik vind je blog altijd erg leuk om te lezen :). Veel groeten, Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Lisa, erg leuk om te horen! :-)
      Groetjes,
      Marian

      Verwijderen
  2. Proficiat! :) Doe zeker zo verder!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Marian, een dikke proficiat. de tijd gaat zeer snel. NM

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Dat jaar is inderdaad voorbij gevlogen!

      Groetjes,
      Marian

      Verwijderen
  4. Gefeliciteerd Marian, ik hoop dat je nog lang door gaat.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een fijne blog om te lezen. Van harte gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Anke, dat is leuk om te horen!

      Groetjes,
      Marian

      Verwijderen
  6. Proficiat met deze 1e mijlpaal, Marian! Vooral gewoon doorgaan hiermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd en nog heel veel blogplezier gewenst. Gr Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte! Ik dacht dat je blog er al langer was!
    Nog vele leuke jaren dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd! Wat leuk dat je nog steeds plezier hebt aan het bloggen! Ik lees hier ook regelmatig en vind je recepten altijd heel erg inspirerend! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Regina! Wat leuk om je hier te zien en dank je wel voor het compliment, dat doet me plezier!
      Groetjes,
      Marian

      Verwijderen
  10. Gefeliciteerd!! Hopelijk plaats je nog lang lekkere recepten!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Congratulations Marian, it was nice "meeting" you through the blogging world. Many more years of fun in the blogging adventure!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je een leuke blog zeg! Ik heb met plezier gelezen. Nu is het dan wel enkele jaren verder maar ben wel benieuwd of je het vaker heb gevierd?

    BeantwoordenVerwijderen